چرا به زيرپايي متحرک نياز داريم؟

 

به سادگي، به تنظيم پاهاي شما در بهينه ترين موقعيت ارگونوميک براي افزايش راحتي و کاهش خطر مشکلات سلامتي کمک مي کند. هنگامي که جاي خود را تنظيم مي کنيد تا مطمئن شويد که بدن شما در ارگونوميک ترين موقعيت روي ميز قرار دارد - ابتدا صندلي را طوري تنظيم مي کنيم که ارتفاع ميز مناسب باشد به طوري که آرنج شما در سطح ميز يا کمي بالاتر از سطح ميز باشد. براي به دست آوردن اين موقعيت اول، بسياري از افراد تمايل دارند پاهاي خود را از روي زمين بلند کرده باشند و نمي توانند پاهاي خود را صاف روي زمين قرار دهند. اين وضعيت براي کار روي ميز ضروري است، زيرا بدون مراقبت از پاها،  گردش خون در پشت ران را قطع مي شود و باعث درد و مشکلات سلامت جدي در آينده خواهد شد. آيا زير پايي متحرک مانند خريد لوازم التحرير براي شروع کار ضروري است



 

پس راه حل چيست؟ داشتن تکيه گاه که پاهاي شما روي آن تکيه کنند تا وضعيت بدني درست را حفظ کنند - اينجا جايي است که زيرپايي متحرک ساخته شده اند و اکنون به يک قطعه محوري از تجهيزات براي فضاي کار اداري تبديل شده اند.

 

 

امروزه انواع مختلفي از زيرپايي و يا زير پايي متحرک با عملکردهاي خاص بسته به نياز کاربر وجود دارد، بنابراين ما اينجا هستيم تا عوامل زيرپايي فعلي را بررسي کنيم تا در هنگام خريد زيرپايي خود در نظر بگيريد.

 


 

مزاياي استفاده از زيرپايي چيست؟


 

گردش خون را تقويت مي کند

 

زيرپايي ها با قرار دادن پاها در حالت تکيه شده، در خنثي ترين حالت به کاهش خطر ابتلا به مشکلات گردش خون کمک مي کنند. گزينه‌هاي پيشرفته زيرپايي يا همان زير پايي متحرک داراي ويژگي «تکان دادن» است که با تقويت حرکت پاها هنگام نشستن پشت ميز، اين عملکرد را افزايش مي‌دهد. خيلي وقت هاي پاهايمان مانند پوشه آويز آويزان است و اين بسيار براي سلامت بدن ما مضر است



 

حالت بدن را در وضعيت مناسب قرار مي دهد

 

هنگام استفاده از زيرپايي که به درستي در زير ميز قرار مي گيرد، به قرار دادن بدن در وضعيت صحيح بدن کمک مي کند تا خطر آسيب يا درد آينده را به حداقل برساند.



 

راحتي و بهره وري بيشتر

 

هنگام استفاده از زيرپايي براي قرار دادن پاها و پاها روي ميز، مي توانيد بلافاصله احساس راحتي بيشتري کنيد. راحتي بيشتر به معناي درد کمتر و درد کمتر مي تواند به معناي بهره وري بيشتر باشد.

 

قابليت تنظيم ارتفاع:

 

رايج ترين عاملي که بايد در نظر گرفته شود، تنظيم ارتفاع براي زيرپايي است. اين امکان قد صحيح کاربر را فراهم مي‌کند - اندازه‌گيري‌هاي تنظيم ارتفاع را شناسايي کنيد تا اطمينان حاصل کنيد که براي ارتفاع مورد نياز شما مناسب است.



 

قابليت تنظيم زاويه:

 

برخي از زيرپايي ها داراي تنظيم زاويه ثابت يا متحرک هستند. اين به کاربر اين امکان را مي دهد که تنظيم را تغيير دهد تا اطمينان حاصل شود که مفاصل مچ پا در موقعيت خنثي قرار دارند تا راحتي بهينه در هنگام نشستن داشته باشند.



 

حرکت پد پا - عملکرد تکان دادن:

 

برخي از زيرپايي‌هاي ارگونوميک، عملکرد چرخشي را از بالشتک‌هاي زيرپايي فراهم مي‌کنند که به زيرپايي‌ها اجازه مي‌دهد پاها را به جلو و عقب تکان دهند و باعث افزايش حرکت و افزايش گردش خون مي‌شود.



 

مواد سنگين:

 

بيشتر زيرپايي‌ها با يک ماده پلاستيکي سخت براي کف پا عرضه مي‌شوند که استاندارد است. برخي ديگر يک پد آجدار ارائه مي دهند تا در حين استفاده، پاها را تا حدودي «ماساژ» ارائه دهند. براي محيط‌هاي کاري که در آن کفش‌هاي کثيف وجود دارد، نگاه کردن به محصولي مانند زيرپايي بلند مي‌تواند بهترين گزينه با پد فرش سنگين آن باشد که به چسبيدن کفش به زيرپايي کمک مي‌کند و هيچ «لغزيدن» پاها از زيرپايي وجود ندارد. .

 

 

 

پايه ضد لغزش:

 

زيرپايي‌ها بايد داراي پايه‌اي ضد لغزش باشند تا در حين استفاده، زيرپايي روي زمين سر نخورد.